„Na sekačku v Podkrkonoší dobrý!“ Spider vítězí

„Na sekačku v Podkrkonoší dobrý!“ Spider vítězí
10. 7. 2017 | Pavlína | 183× přečteno

Mona Lisa vysekaná do stráně tentokrát pobavila naše reklamní katy nejvíc. Uspěla i píseň od Jelena pro Březňáka. Nejhorší kritiku si vysloužila retro reklama taveňáku Apetito.

Ve spolupráci s časopisem MarketingSalesMedia přinášíme pravidelné týdenní hodnocení českých kampaní, hodnocení od těch nejpovolanějších – samotných kreativců, stratégů a klientů tuzemského reklamního průmyslu.

Reklamní katovna: pořadí za 25. týden 2017

  1. Cream Prague / Mustard: The Mow-na Lisa (49 %)
    značka: Spider, klient: Dvořák – svahové sekačky
  2. Jelen – Domů (30 %)
    značka: Březňák, klient: Heineken
  3. Havas Prague: Z čerstvého tvarohu a smetany (23 %)
    značka: Pribináček, klient: Savencia
  4. Symbio: Nezastavitelní 2017 (23 %)
    značka: Birell, klient: SABMiller
  5. Havas Prague: Originál od roku 1973 (18 %)
    značka: Apetito, klient: Savencia

S nabídkou hodnotit obesíláme přes 30 tuzemských kreativců, stratégů a zástupců klientů. Tentokrát hodnotilo 8 katů. Na škále od 0 do 100 %, odstupňované po 5 bodech, každý ohodnotí každou z kampaní, všechna bodování zprůměrujeme do výsledného čísla. K vybraným přidá slovní hodnocení.

1. Sekačky s citem pro umění (49 %)

Na stráni u Dolní Kalné na Trutnovsku se objevila známá tvář Mona Lisy vysekaná do trávy na ploše 50 tisíc metrů. K dílu nazvanému The Mow-na Lisa se 19. června oficiálně přihlásila česká firma Dvořák – svahové sekačky. Jedná se o její první globální digitální kampaň a autorství si na ni připsali hned dvě agentury Cream a Mustard. Cílem kampaně je především posílení brandu na významných trzích v Evropě, Jižní Americe a v Asii – firma totiž tvrdí, že se svoji značkou dálkově ovládaných svahových sekaček Spider je celosvětovým lídrem ve své kategorii.

„Naše sekačky jsou chráněné řadou patentů a úspěšně je vyvážíme do víc než 30 zemí světa. Proto jsme hledali celosvětově známou ikonu, kterou bychom v kampani mohli využít. Navíc autor Mona Lisy, Leonardo da Vinci, byl výjimečný konstruktér – tak by snad náš výtvor ocenil,” glosuje Lubomír Dvořák, majitel firmy a vynálezce technologického řešení. Mimochodem, Dvořák byl zároveň jedním z operátorů, kteří dílo vytvořili.

Celá práce na obraze o velikosti 250 x 200 metrů na svahu se sklonem až 45° trvala téměř tři dny. Nejvíce času paradoxně nezabralo samotné sekání, nýbrž zaměření obrazu do stráně – tým geodetů na něm pracoval dva dny. Operátoři se sekačkami Spider pak celý obraz vysekali během necelých deseti hodin.

Samotný obraz na stráni v Dolní Kalné byl však jen začátkem celé kampaně. Její hlavní těžiště tkví v šíření obsahu vytvořeného při sekání svahu. “Z obsahu, který vytvořili uživatelé a lokální média v prvních dnech, je už teď jasné, že Mow-na Lisa má velký potenciál organického šíření. Ten chceme podpořit mediálními investicemi a seedingem obsahu na vybraná média, jejich outlety na sociálních sítích a klíčové influencery po celém světě,” vysvětluje strategii aktivace Bernard Šimon z agentury Mustard.

Šampón, žvýkačky, zubní pasta, letecká společnost nebo fén – Mona Lisa a její tajuplný úsměv už posloužily reklamním tvůrcům v mnoha kampaních. Teď se přidávají sekačky. Ale mně se to líbí.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Chci ji vyzkoušet
Předvedeme Vám svahovou sekačku Spider úplně ZDARMA! Chci se domluvit
Rychlý kontakt

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat!
Rádi odpovíme na všechny dotazy.

Tel.: +420 564 036 099
E-mail: info@spider-cz.cz